الاثنين، 21 يناير 2019
5:29 ص

وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia wazeef job vacancies فرص عمل وشواغر اليوم

وظائف خالية,وظائف اليوم, وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia, وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia,توظيف,وظيفة,فرص عمل, وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia,مطلوب للعمل,وظائف الصحف,وظائف جميع المؤهلات,job vacancies ,وظائف طلبة,وظائف دوام جزئى,شواغر,وظائف ,وظائف
وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia Job Details : وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia

Principal Accountabilities (Key Result Areas)


• To ensure desired customer delight by providing satisfactory response to customer interaction.
• To achieve desired contact center business plan results for revenue & costs.
• Manage Customer Interactions through Inbound voice contact through his/her team for the various services.
• Identify steps in work processes.
• Identify improvement opportunities.
• Test improvement opportunities.
• Fully implement improvements with best results.
• Constantly monitor & review performance metrics for achievement of objective.
• To track & ensure closure of complaints.
• To effectively manage Contact Center operations for constant performance achievements.
• Constantly login an take an agent role to update himself of customers’ needs
• Manage his/her team quality through listening on constant basis to recorded and live calls
• Identify relevant training needs of agents and Team Leaders & ensure effective implementation.
• Effectively manage shift operations.
• Effectively manage people needs
• Prepare work/manpower schedules.
• Prepare contingency plans.
• Interface with IT/HR/ Training/Quality.
• Collate data & generate MIS report.
• Train & retain team in conjunction with HR for optimum performance.
• Mentor and develop the team.


Standards for Measuring Success


• Customer satisfaction survey
• Meet service level
• Monthly call analysis
• Quantitative
• Qualitative
• Number of issues resolved within the standard time.
• Agent’s productivity
• Other key management attributes & Key Performance Indicators (KPIs) as agreed.

Job Details

Posted Date: 2019-01-21
Job Location: Riyadh, Saudi Arabia
Job Role: Customer Service and Call Center
Company Industry: Customer Service

Preferred Candidate

Career Level: Management
Gender: Female
Nationality: Saudi Arabia
Degree: Bachelor's degree

 Jobs in Saudi Arabia وظائف المملكة العربية السعودية


Apply for the job" Call Center Shift Manager - Contact Center Company" Click here

وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia
وظائف خالية وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia wazeef job vacancies , وظائف,وظيفة,توظيف,وظائف فى,وظائف اليوم,اعلانات وظائف,وظائف ,وظائف مصر,وظائف السعودية,شواغر,خالية,فرص عمل,وظائف اليوم ,توظيف, وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia,وظائف الصحف,وظائف الامارات,وظائف الاهرام,وظائف الخليج,وظائف الجمهورية,وظائف الاخبار,وظائف الرياض,مطلوب للعمل, وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia,وظائف شركات, وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia,وظائف حكومية,بالصور,توظيف,عمل,وظائف خالية
وظائف شاغرة بالسعودية مطلوب "Call Center Shift Manager - Contact Center Company" للعمل Jobs in Saudi Arabia http://ra2gnet.ncairo.com/2019/01/call-center-shift-manager-contact.html
شارك الموضوع مع اصدقائك :

0 التعليقات:

إرسال تعليق